ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شما اینجا هستید مجلهدانستنی ها بهترین مدل دسر برای مهمانی رسمی

بهترین مدل دسر برای مهمانی رسمی

یکشنبه 21 مرداد 97       دانستنی ها
بهترین مدل دسر برای مهمانی رسمی

یک مهمانی در پیش دارید و به دنبال مدل‌های متنوع دسر برای مهمانی رسمی هستید؟ دلتان می‌خواهد میز پذیرایی‌تان زیبا و رنگین باشد و مهمانانتان با دیدن آن انگشت به دهان بمانند؟ می‌خواهید خوشمزگی غذاهایتان را با سرو دسرهای جذاب و دل‌انگیز دو چندان کنید؟

ما در این مطلب، انواع دسر برای مهمانی رسمی را به شما معرفی خواهیم کرد. اما در ابتدا، خوب است بدانیم که چرا باید دسر را در پایان غذا بخوریم.


چرا دسر را در پایان غذا می‌خوریم؟

انسان‌ها از بدو تولد، طعم شیرین را به طعم‌های دیگر ترجیح می‌دهند. ترجیح شیرینی به سایر طعم‌ها در نوزادان و حتی نوزادان نارس هم مشاهده می‌شود. طعم شیرین به آنها کمک می‌کند تا آرامتر شده و غذای بیشتری مصرف کنند.

دهان ما حاوی گیرنده‌های مخصوصی برای تشخیص طعم شیرین است. وقتی این گیرنده‌ها با مولکول‌های شکر مواجه می‌شوند، یک سیگنال به مغز می‌فرستند که می‌تواند باعث تحریک احساس لذت شود.

دلایل مختلفی برای تمایل افراد به خوردن دسر وجود دارد. متخصصان تغذیه معتقدند که این مسئله، نوعی تربیت غذایی در دوران کودکی است. والدین زیادی برای مجبور کردن فرزندانشان به خوردن سبزیجات و غذاهای مقوی، به آنها وعدهء یک خوراکی شیرین پس از پایان غذا می‌دهند.

دسر برای مهمانی رسمی, پلمبیر, تیرامیسو, تارت

برخی دیگر از افراد‌ (مخصوصا افرادی که عمل بای‌پس معده انجام داده‌اند) پس از صرف یک غذای سنگین دچار هیپوگلیسمی می‌شوند. احساس ضعف، بی‌حالی، خواب آلودگی و سرگیجه از علائم این بیماری است. خوردن شیرینی می‌تواند باعث کاهش یا از بین رفتن علائم هیپوگلیسمی شود.

مصرف شیرینی پس از صرف غذا کمتر از مصرف آن در زمان گرسنگی، باعث چاقی می‌شود. وقتی شما گرسنه هستید و یک خوراکی شیرین مصرف می‌کنید؛ بدنتان تمام قند موجود در آن شیرینی را جذب کرده و ریسک چاقی را افزایش می‌دهد.

بهترین مدل‌های دسر برای مهمانی رسمی

بهترین دسر برای مهمانی رسمی، دسر ساده،دسرهای کوچک و یک نفره هستند. سرو کردن یک کیک کامل یا یک ظرف بزرگ ژله و بستنی، بیشتر برای مهمانی‌های کوچک و خودمانی مناسب است. اگر در حال تدارک یک مهمانی بزرگ و رسمی هستید، بهتر است از

دسرهای لیوانی، تارت‌های کوچک یا شیرینی‌های مربایی استفاده کنید.

فراموش نکنید که تعداد دسرها حتما باید بیشتر از تعداد مهمانان باشد. هر چند دسرهای تک نفره معمولا اندازه استانداردی دارند، اما همیشه باید این احتمال را در نظر بگیرید که ممکن است مهمانان‌تان دسر بیشتری بخواهند.

برگزاری یک مهمانی بزرگ و آماده‌ کردن غذا، دسر و سایر لوازم پذیرایی برای تعداد زیادی مهمان، کاری سخت و زمان‌بر است. به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می‌دهند دسر مهمانی رسمی را به صورت آماده و از قنادی‌های معروف و معتبر تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:‌ دستور تهیه دسر خامه شاتوتی

اگر وقت کافی برای تهیه دسر ندارید؛ می‌توانید با سفارش آنلاین انواع دسر از طریق مراجعه به وبسایت ناتلی و با صرف کمترین زمان، دسرهای خوشمزه و جذابی تهیه کرده و میز پذیرایی‌تان را رنگین و زیباتر کنید.

معرفی دسرهای مجلسی قنادی ناتلی

 

دسر شات مخصوص

دسر برای مهمانی رسمی, پلمبیر, تیرامیسو, تارت

خرید اینترنتی دسر شات مخصوص


یکی از محبوب‌ترین دسرهای ناتلی، دسر شات مخصوص است. این دسر در یک شات شیشه‌ای و زیبا سرو شده و سه طعم مختلف دارد. دسر شات نوتلا با خامه و روکش بادام زمینی، کرامبل کاراملی با موس وانیل شکلاتی و دسر شات میوه‌ای با ردولوت، خامه و پودر پسته انواع مختلف این دسر هستند.

تارت میوه‌ای

دسر برای مهمانی رسمی, پلمبیر, تیرامیسو, تارت

خرید اینترنتی تارت یک نفره

تارت‌های تازه و خوشمزه ناتلی، یکی دیگر از دسرهایی هستند که می‌توانید در مهمانی‌های رسمی از آنها استفاده کنید. ترکیب توت فرنگی، انار یا مخلوط میوه با کرم تارت مخصوص ناتلی که روی نان ترد و نازکی قرار گرفته‌اند، می‌توانند زیبایی سفره مهمانی شما را چند برابر کنند.


دسر تیرامیسو لیوانی

دسر برای مهمانی رسمی, پلمبیر, تیرامیسو, تارت

خرید اینترنتی دسر تیرامیسو لیوانی

تیرامیسو یک دسر ایتالیایی با طعم قهوه است. دستور سنتی این دسر از بیسکوییت لیدی فینگر، قهوه، شکلات و پنیر ماسکارپونه تشکیل شده و یکی از معروف‌ترین دسرها در سراسر جهان است.

دسر تیرامیسوی لیوانی ناتلی، ترکیبی از بستنی شکلاتی، خامه، شکلات و ژلاتین است که طعم خاص و متفاوتی دارد.


دسر موس میوه‌ای

دسر برای مهمانی رسمی, پلمبیر, تیرامیسو, تارت

خرید اینترنتی موس میوه‌ای

موس، یک دسر فرانسوی حاوی حباب‌های هوا است که بافت نرمی دارد. این دسر از سفیده تخم مرغ، شکلات، میوه، ژلاتین و خامه تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: ‌دستور تهیه موس آلبالو به زبان ساده

دسر موس میوه‌ای ناتلی ترکیبی از بستنی، خامه، ژلاتین، ژله میوه‌ای و مغز گردو است. این دسر سبک و خوش‌طعم، به دلیل داشتن میوه می‌تواند به هضم غذا کمک کند.


پلمبیر لیوانی

دسر برای مهمانی رسمی, پلمبیر, تیرامیسو, تارت

خرید اینترنتی پلمبیر لیوانی

پلمبیر یک بستنی روسی است که از ترکیب بستنی وانیلی و میوه‌های شیرین به دست می‌آید. پلمبیر به علت داشتن قند و چربی کمتر، مقوی‌تر از بستنی‌های معمولی است.

بیشتر بخوانید:‌ طعم و رنگی تازه با پلمبیر

این دسر خوشمزه از شیر، بستنی، خامه، وانیل، تکه‌های میوه و ژلاتین تشکیل می‌شود. پلمبیرهای لیوانی ناتلی با طعم‌های شکلاتی، شکلات – وانیلی، انبه و توت فرنگی عرضه می‌شود که می‌تواند هر نوع ذائقه‌ای را جذب خود کند.

اگر از این دسر برای مهمانی رسمی خود استفاده می‌کنید؛ حتما طعم‌های مختلف آن را سفارش دهید تا مهمانانتان حق انتخاب داشته باشند.

دسر کارامل

دسر برای مهمانی رسمی, پلمبیر, تیرامیسو, تارت

خرید اینترنتی دسر کارامل

این دسر به دلیل داشتن ظاهر زیبا و طعم دوست‌داشتنی، برای مهمانی‌های رسمی شما بسیار مناسب است. دسر کارامل از خامه، شیر، ژلاتین و مغزی کارامل تشکیل شده و روی آن با بریلوی کارامل و دانه‌های معطر قهوه تزیین شده است.

نظرات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.
دیدگاه خود را به عنوان نظر اول ثبت کنید.
به مطلب «بهترین مدل دسر برای مهمانی رسمی» امتیاز دهید:
 
نقد و بررسی خود را راجع به این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای ثبت نظر، نیاز است ابتدا به مطلب امتیاز دهید

ناتلی؛ قنادی ای با بیش از 80 سال تجربه در صنعت کیک و شیرینی با 9 شعبه در تهـران است. همچنان در خانه بمانید!
مجوز ها
تماس با شعب
سهروردی شمالیپونکدیباجی جنوبینیاورانسهروردی جنوبیمیدان هرویسعادت آبادبومهنپردیس
پیگیری سفارشات اینترنتی:87109208
تلفن شعب:87108
صدای مشتری:88517068