ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شما اینجا هستید مجلهاخبار ناتلی کمپین تهران پاک من

کمپین تهران پاک من

چهارشنبه 09 دى 94       اخبار ناتلی
کمپین تهران پاک من

کمپین تهران پاک من چیست؟

وقتی در مورد معضلات زندگی شهری فکر می‌کنید، اولین گزینه‎ای که به ذهن شما می‎رسد چیست؟ ترافیک، شلوغی، سر و صدا، آلودگی هوا یا مسائلی از این دست سال‎هاست که به دغدغه شهرنشینان و به خصوص ساکنین شهرهای بزرگ تبدیل شده‎اند. در این میان آنچه که به‌طور کاملا مستقیم بر سلامت ما و عزیزانمان اثرگذار است آلودگی هواست.

اگر نگاهی به تحقیقات انجام شده در مورد میزان ابتلای شهرنشینان به انواع بیماری‎های قلبی، تنفسی و سرطان‎ها بیندازیم، به خوبی درک می‎کنیم که هیچ یک از ما از ابتلای به آنها مصون نیستیم. با اطمینان می‎توان گفت هر قدمی که در راستای آلوده کردن هوای شهرمان برمی‌داریم، یک قدم به این بیماری‌ها نزدیک‎تر می-شویم. پس برای در امان ماندن از این مسائل چاره‎ای جز تغییر سبک زندگی‎مان نداریم. راهکارهای زیادی در این سال‎ها برای کاهش این معضلات ارائه شده که یکی از این موارد، استفاده از تکنولوژی‎های نوین و به خصوص اینترنت و ارائه خدمات از طریق آنهاست.

ورود تکنولوژی به کشور ما با بایدها و نبایدها و اما و اگرهای زیادی همراه بود. عده‎ای استفاده از آن را مستلزم زیرساخت‎های فرهنگی و روانی در جامعه می‎دانستند که انصافا دغدغه به جایی است. اما این موج به یک باره کل جامعه را فرا گرفت و دسترسی به اطلاعات و امکانات در فضای مجازی از دسترسی به یک لیوان آب برای خوردن راحت‎تر شد.

در این بین سازمان‎ها و ارگان‎های مختلف دست به کار شده و با فراهم ساختن نرم افزارها و اپلیکیشن‎ها، نیاز به حضور فیزیکی افراد برای انجام بسیاری از امور را به حداقل رساندند. بانک‎ها در این زمینه پیشگام بودند و با در اختیار گذاشتن خدمات خود از طریق تلفنبانک، اینترنت‎بانک و اپ‌های مخصوص، مشتریان‌شان را از ماندن در ترافیک سنگین و تحمل گرما و سرما و ایستادن طولانی در صف‌های پرداخت رهانیدند.

در راستای کمپین تهران پاک من فروشگاه‎های اینترنتی با ارائه خدمات مناسب و در خور به مردم این اطمینان را دادند که می‎توان در خانه نشست و خرید کرد، آن هم از فروشگاه‎های مختلف! خریدی که اگر برای انجام آن به بازار مراجعه می‎کردید حداقل نیمی از روزتان را از دست می‎دادید. در این میان عدم اطمینان از کیفیت محصول دریافتی دغدغه بسیاری از خریداران بود که خوشبختانه امروز توسط فروشگاه‌های معتبری که در این زمینه خدمات خوبی ارائه می‎کنند تا حد زیادی برطرف شده است.

با همه گیر شدن و محبوبیت خرید اینترنتی در میان مردم، فروشگاه‎های زیادی از جمله شیرینی‎سرای ناتلی به این خیل عظیم پیوستند تا بتوانند امکانات تمام وقت و با کیفیت عالی در اختیار خریداران خود قرار دهند. این روزها دیگر نیازی نیست برای خرید شیرینی یا سفارش کیک تولد فرزند یا حتی کیک مراسم عروسی‎تان از منزل خارج شوید. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت ناتلی در هر ساعتی از شبانه روز، انواع مدل‎های کیک، شیرینی، دسر، فینگرفود، لوازم تولد و... را مشاهده و با دقت بررسی و انتخاب کنید. همچنین می‎توانید از نظرات سایر اعضای خانواده در انتخاب‎هایتان به آسانی کمک بگیرید و از همه مهمتر اینکه سفارش خود را با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید. به همین راحتی!

با این کار شما با یک تیر دو نشان زده‎اید. هم هوا را آلوده نکرده‌اید و هم بدون خروج از منزل محصول مد نظرتان را تهیه کرده‌اید.

علاوه بر اینها شما با این روش می‎توانید عزیزانتان را سورپرایز کنید؛ یعنی محصول سفارشی را به آدرس آنها ارسال کرده و خوشحالشان کنید و خیلی کارهای دیگر که فقط با چند کلیک برای شما فراهم می‌شود. تیم ناتلی با افتخار تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته و سعی می‎کند امکانات شایسته‌ای را برای مشتریان وفادار و "آنلاین" خود فراهم آورد. ما با فراهم ساختن خدمات خوب و مناسب در فروشگاه اینترنتی ناتلی و شما با انتخاب این روش خرید، می‎توانیم با هم گامی در راستای بهبود هوای شهرمان برداریم و با گسترش آن در سایر امور زندگی، هوای پاک و زندگی سالم را به خود، خانواده و همشهریان‌مان هدیه دهیم.

کمپین تهران پاک من
کمپین تهران پاک من
نظرات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.
دیدگاه خود را به عنوان نظر اول ثبت کنید.
به مطلب «کمپین تهران پاک من » امتیاز دهید:
 
نقد و بررسی خود را راجع به این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای ثبت نظر، نیاز است ابتدا به مطلب امتیاز دهید

ناتلی؛ قنادی ای با بیش از 80 سال تجربه در صنعت کیک و شیرینی با 9 شعبه در تهـران است. همچنان در خانه بمانید!
مجوز ها
تماس با شعب
سهروردی شمالیپونکدیباجی جنوبینیاورانسهروردی جنوبیمیدان هرویسعادت آبادبومهنپردیس
پیگیری سفارشات اینترنتی:87109208
تلفن شعب:87108
صدای مشتری:88517068