ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شما اینجا هستید مجلهاخبار ناتلی مقابله با کرونا و اقدامات ناتلی در مواجه با کرونا

مقابله با کرونا و اقدامات ناتلی در مواجه با کرونا

یکشنبه 07 اردیبهشت 99       اخبار ناتلی
مقابله با کرونا و اقدامات ناتلی در مواجه با کرونا

با شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای زیادی متوجه ضرر و زیان‌های شدید مالی شدند و صنف قنادان نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما سوالی که ممکن است ذهن افراد را به خود مشغول کند این است که آیا در این دوران استفاده از شیرینی را محدود کنیم؟! قنادان چگونه باید پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند تا بتوان با این ویروس مقابله کرد؟ در این مقاله از ناتلی، اقدامات لازم برای مقابله با کرونا را شرح می‌دهیم تا بدون هیچ نگرانی بابت شیوع این ویروس در این دوران، با خیال راحت خرید کنید. 

اقدامات ناتلی برای مقابله با ویروس کرونا

بعد از شیوع و شروع همه‌گیری این ویروس در ایران، صنف قنادان نیز مانند همه صنوف دیگر به دنبال راه‌هایی برای مقابله با شیوع کرونا هستند. قاعدتا با رعایت پروتکل‌های ایمنی، می‌توان بدون نگرانی بابت مبتلا شدن به این ویروس از مراکز معتبر خرید کرد. علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه صنف قنادان، نیز با صدور ابلاغیه‌ای به صنف قنادان جهت رعایت نکات بهداشتی اظهار کرد: با توجه به رعایت نکات بهداشتی در مورد شیوع ویروس کرونا در این صنف مشکلی نداریم.

 در صورتی که تمام موارد بهداشتی رعایت شود، دیگر نگرانی بابت شیوع این ویروس از طریق شیرینی‌جات وجود نخواهد داشت. ناتلی نیز برای مقابله با کرونا و خاطر جمعی مشتریان خود درصدد رعایت همه اصول ایمنی برآمده است. برخی از این اقدامات ضروری که در ناتلی رعایت می‌شوند عبارتنداز:

مبارزه با کرونا

      • استفاده از ماسک، دستکش و کلاه

      • این روزها همه‌ی پرسنل در ناتلی برای سلامتی خود و شما عزیزان تمام پروتکل‌های ایمنی را به خوبی رعایت می‌کنند. دستکش و کلاه جزو ابزارهایی هستند که همیشه از آن‌ها طی کار استفاده می‌شده است؛ اما تمام افراد در ناتلی در دوران شیوع کرونا با جدیت بیشتری این نکات ایمنی را رعایت می‌کنند. این نکته را به خاطر داشته باشید که دستکش‌های یک بار مصرف نباید بیش از یک بار مصرف شوند! ما در ناتلی نیز با رعایت این اصل شیرینی‌ها را تهیه و به دست شما می‌رسانیم.

مقابله با کرونا

        • ضدعفونی مرتب محیط و ابزار کار

        • یکی‌دیگر از اصولی که این روزها در ناتلی بیش از پیش رعایت می‌شود، ضدعفونی محیط و ظروف و ابزارهای کار است؛ این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که تمام کارگاه‌های ناتلی در طول روز چندین بار ضدعفونی می‌شوند. طبق گفته‌های کارشناسان بهداشت این ویروس ممکن است تا چند ساعت بر روی سطوح زنده بماند؛ به همین خاطر علاوه بر استفاده از دستکش‌های یک بار مصرف در طول کار برای مقابله با کرونا، جعبه و ظروف شیرینی‌جات نیز قبل از رسیدن به دست شما کاملا ضدعفونی می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را تحویل گرفته و مصرف کنید.

مواد اولیه با کیفیت

      • استفاده از مواد اولیه باکیفیت

      • علاوه بر رعایت تمام موارد بهداشتی، یکی‌دیگر از مواردی که باعث می‌شود تا محصول نهایی که دریافت می‌کنید کیفیت بالاتری داشته باشد، مرغوب بودن مواد اولیه است. شیرینی‌های ناتلی همواره با مواد اولیه باکیفیت تولید و به دست شما می‌رسند. همچنین مجددا تاکید می‌شود که تمام نکات ایمنی برای مقابله با این ویروس، از مرحله ساخت تا پخت کیک و شیرینی رعایت می‌شود. 
      • ارسال آنلاین 

این روزها که در خانه ماندن جزو اولین نکات لازم برای مقابله با کرونا به شمار می‌رود، اگر هوس شیرینی کردید نیازی نیست از منزل خارج شوید! می‌توانید از طریق سایت ناتلی به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کرده تا ما آن‌ها را برای شما ارسال کنیم. در ضمن همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در ناتلی به مراحل ساخت و پخت شیرینی محدود نمی‌شود؛ بلکه برای ارسال آن‌ها نیز به طور کامل تمام نکات بهداشتی را رعایت می‌کنیم و بسته‌های شما به صورت ضدعفونی شده به دستتان خواهد رسید. 

ویدیو مراحل ضد عفونی کارگاه ها و کارخانه ناتلی را در اینستاگرام ناتلی ببینید!

چگونه از ناتلی خرید کنیم؟

• از طریق سایت اقدام کنید

می‌توانید از طریق سایت ما و قسمت ویترین روزانه کیک و شیرینی‌های روز را انتخاب کنید تا شیرینی و کیک مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد. تمام شعبه‌های ناتلی در تهران این روزها فعال هستند و با رعایت تمام نکات ایمنی گفته شده در قسمت‌های قبل محصول مورد نظرتان را به دستتان می‌رسانند. همچنین می‌توانید با شماره 87108 تماس بگیرید و از نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود، سفارشتتان را تحویل بگیرید.

• از اسنپ فود خرید کنید 

یکی‌دیگر از راه‌ها برای ماندن در خانه و مقابله با کرونا، سفارش از طریق اسنپ فود است. می‌توانید به سایت snappfood.ir مراجعه کرده و با انتخاب قنادی ناتلی سفارش خود را ثبت کنید. متوسط زمان تحویل محصول مورد نظر شما از طریق اسنپ فود بین 40 تا 50 دقیقه خواهد بود. 

نکات ایمنی دیگری که در ناتلی رعایت می‌شود

برای مقابله با این ویروس این روزها در ناتلی برای پخت شیرینی‌ها تمام موارد بهداشتی به صورت جدی رعایت و پیگیری می‌شود تا شما بدون هیچ دغدغه و نگرانی بابت شیوع این ویروس بتوانید از محصولات ما استفاده کنید. به طور مثال:

      • علاوه بر ضدعفونی مرتب روزانه تمام قسمت‌های کارگاه، تمام سطوحی که بر روی آن کاری انجام می‌شود نیز دائما ضدعفونی می‌شوند.
      • افراد قبل از ورود به کارگاه و بخش‌های مختلف تب‌سنجی می‌شوند تا از ورود افراد ناقل جلوگیری کنیم.
      • به هیج عنوان بدون ماسک، دستکش‌های یک بار مصرف و ژل ضدعفونی دست هیچ‌یک از افراد مشغول به کار نمی‌شوند.
      • دستکش و ژل ضدعفونی به میزان کافی برای همه افراد وجود دارد تا بدون هیچ نگرانی از آن‌ها استفاده کنند. 
      • تمام پرسنل موظف هستند تا دست‌های خود را هر پانزده دقیقه ضدعفونی کنند.
      • ناتلی با رعایت تمام ضوابط بهداشتی برای مقابله با کرونا، توسط کارشناسان بهداشت تایید شده است.

سخن آخر

طبق گفته‌های کارشناس بهداشت از آنجایی که شیرینی‌جات برای پخت در معرض دمای بالایی قرار می‌گیرند، نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا از طریق آن‌ها وجود ندارد. اما به این خاطر که این ویروس می‌تواند تا چندین ساعت بر روی سطوح مختلف زنده بماند، ما در ناتلی برای اینکه محصولات کاملا ایمن به دست شما برسند رعایت تمام پروتکل‌های ایمنی را در دستور کار تمام پرسنل قرار داده‌ایم. استفاده از دستکش‌های یک بار مصرف، کلاه و ماسک و همچنین ضدعفونی کردن مداوم سطوح و بخش‌های مختلف کارگاه‌های ناتلی، از اقدامات این روزهای ما برای مقابله با کرونا به شمار می‌رود. 

 

برچسب ها:

کرونا
نظرات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.
دیدگاه خود را به عنوان نظر اول ثبت کنید.
به مطلب «مقابله با کرونا و اقدامات ناتلی در مواجه با کرونا» امتیاز دهید:
 
نقد و بررسی خود را راجع به این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای ثبت نظر، نیاز است ابتدا به مطلب امتیاز دهید

ناتلی؛ قنادی ای با بیش از 80 سال تجربه در صنعت کیک و شیرینی با 9 شعبه در تهـران است. همچنان در خانه بمانید!
مجوز ها
تماس با شعب
سهروردی شمالیپونکدیباجی جنوبینیاورانسهروردی جنوبیمیدان هرویسعادت آبادبومهنپردیس
پیگیری سفارشات اینترنتی:87109208
تلفن شعب:87108
صدای مشتری:88517068