ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شما اینجا هستید مجلهدانستنی ها بهترین روش نگهداری کیک عروسی برای سالگرد ازدواج

بهترین روش نگهداری کیک عروسی برای سالگرد ازدواج

یکشنبه 14 مرداد 97       دانستنی ها
بهترین روش نگهداری کیک عروسی برای سالگرد ازدواج

نگهداری کیک عروسی و خوردن آن یک سال بعد در اولین سالگرد ازدواجتان برای شما خوش یمن است.این اعتقاد در بسیاری از کشور های غربی وجود دارد.

با این کار شما اولین سالگرد ازدواجتان را با زنده کردن خاطره یک لحظه ویژه از شب عروسیتان جشن می گیرید.این سنت برای ما ایرانی ها هم می تواند یک ایده برای اولین سالگرد ازدواج باشد.

این سنت عروسی بامزه یکی از خاطره انگیزترین و جدیدترین ایده سورپرایز جشن سالگرد ازدواجتان می شود.

اگر قصد نگهداری کیک عروسی را دارید و می خواهید روش تازه نگه داشتن کیک اسفنجی با فوندانت و یا حتی خامه ای را بدانید که برای خوردن یکسال بعد از آن سالم و تازه بماند ما شما را راهنمایی میکنیم، که آخر شب چگونه کیک را به خانه بیاورید و چگونه آن را بسته بندی و فریز کنید.

نگهداری کیک عروسی

 

قدم های اولیه نگهداری کیک عروسی:

اول از همه مطمین شوید که صاحب تالار و یا شخص برگزار کننده جشن عروسی شما از نیت شما در مورد کیکتان با خبر باشد.سپس یک فرد مسوولیت پذیر و مورد اطمینان از افراد خانواده مثل خواهرتان را انتخاب کنید که کیک را در یک جعبه تمیز و امن بگذارد که آسیبی نبیند،تا هنگام خروج از جشن عروسی استرس این را نداشته باشید که طبقه بالای کیک شما سر از سطل زباله دربیاورد!

شما باید کیک را طوری بسته بندی و فریز کنید که رطوبت خود را در طول زمان حفظ کند و خشک نشود.

ابتدا کیک خود را از جعبه مقوایی دربیاورید چون ممکن است طعم و مزه کیکتان درون جعبه مقوایی تغییر کند و بو بگیرد.

سپس کیک خود را حدود سی دقیقه داخل فریزر بگذارید تا کاملا سفت شود و یخ بزند.سعی کنید در فریزر چیزی که طعم و بوی قوی و تند تیزی دارد نگذارید تا کیک این بوها و مزه ها را به خود جذب نکند.برای نگهداری کیک عروسی خود باید دقت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 نگهداری کیک عروسی

فرآیند قدم به قدم:

حالا شما یک کیک یخ زده دارید ولی هنوز آماده برای قرار دادن در فریزر به مدت یکسال نیست.برای نگهداری کیک عروسی آنرا به طور کامل با چندین لایه سلفون و یا پلاستیک تمیز کاملا سفت و محکم بسته بندی کنید.

پس از بسته بندی کیک خود با چند لایه پلاستیکی آن را با دو لایه فویل آلومینیومی مجدد بسته بندی کنید.سپس پیشنهاد می شود کیک خود را درون یک پلاستیک زیپ کیف بزرگ به ابعاد کیکتان قرار دهید.

بهتر است روی آن را با یک روبان و یا یک قسمت کوچک از دکوراسیون روی کیک عروسی تزیین کنید تا از باز شدن این بسته بندی زودتر از موعد و به صورت تصادفی جلوگیری کنید.از این پس نگهداری کیک عروسی آسان است و کار خاص دیگری ندارد فقط باید مطمین شد که برق فریزر اصلا قطع نشود.

مثلا اگر کیک انتخابی شما از ناتلی کیک عکس پایین باشد با نگهداری دو پرنده زیبای روی آن یا چند گل،میتوانید با آن ها روی بسته بندی کیکتان علامت گذاری کنید.

 نگهداری کیک عروسی

اولین سالگرد ازدواج:

بعد از یکسال اکنون زمان خوردن آن فرارسیده است.حتما یک روز قبلتر از سالگرد ازدواج خودمون باید کیک را از فریزر دربیاوریم،از بسته بندی خارج کرده و در دمای اتاق قرار بدهیم.

حتما بگذارید تا یخ زدایی به آرامی در دمای اتاق انجام شود.مطمین باشید طعم آن عالی حس می شود و شما را کاملا به حس و حال روز عروسی می برد و برای تبریک سالگرد ازدواج به همسرتان بهترین و عاشقانه ترین گزینه است.

از بین ایده هایی برای جشن سالگرد ازدواج،یک گزینه جالب دیگر هم در صورتیکه نخواستید دردسر نگهداری کیک خامه در فریزر را بکشید به شما توصیه می کنیم. 

شما می توانید با انتخاب یک مدل کیک عروسی شیک ولی در ابعاد کوچکتر با همان طرح و دقیقا همان جزییات کیک روز عروسیتان، جشن سالگرد ازدواجتان را هیجان انگیز کنید.این گزینه هم به شما کمک می کند تا بدون دردسر نگهداری کیک عروسی تجدید خاطره ای از روز عروسی خود بکنید.

البته شاید برای بعضی افراد انتخاب یک کیک عاشقانه برای همسر که تکراری نباشد هیجان انگیز تر باشد.در فروشگاه ناتلی انواع کیک های عروسی و سالگرد ازدواج را می توان یافت که هرکدام زیبایی خاصی دارد و علاوه بر زیبایی ظاهری استفاده از مواد اولیه درجه یک و میوه تازه در کیک های ناتلی تضمین میشود.با انتخاب و سفارش اینترنتی کیک از فروشگاه اینترنتی ناتلی و هدیه دادن آن به همسرتان شادی و عشق را به ارمغان بیاورید.

نظرات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.
دیدگاه خود را به عنوان نظر اول ثبت کنید.
به مطلب «بهترین روش نگهداری کیک عروسی برای سالگرد ازدواج» امتیاز دهید:
 
نقد و بررسی خود را راجع به این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای ثبت نظر، نیاز است ابتدا به مطلب امتیاز دهید

ناتلی؛ قنادی ای با بیش از 80 سال تجربه در صنعت کیک و شیرینی با 9 شعبه در تهـران است. همچنان در خانه بمانید!
مجوز ها
تماس با شعب
سهروردی شمالیپونکدیباجی جنوبینیاورانسهروردی جنوبیمیدان هرویسعادت آبادبومهنپردیس
پیگیری سفارشات اینترنتی:87109208
تلفن شعب:87108
صدای مشتری:88517068