ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شما اینجا هستید مجلهدانستنی ها به همسر خود چه هدیه‌ای بدهیم

به همسر خود چه هدیه‌ای بدهیم

دوشنبه 01 مرداد 97       دانستنی ها
به همسر خود چه هدیه‌ای بدهیم

یکی از راه‌های ابراز عشق و علاقه به همسر، هدیه دادن است. یکی از سوالات همیشگی زنان و مردان این است که "به همسر خود چه هدیه‌ای بدهیم؟"

انتخاب هدیهء خوب و مناسب، سخت و زمان‌بر است. گرچه حتی یک شاخه گل ساده و زیبا نیز می‌تواند نشانه‌ای از تبلور عشق به همسر باشد با این حال افراد دوست دارند هدایای زیبا و دلفریبی را به عزیزترین شخص زندگیشان تقدیم کنند.

یکی از مهم‌ترین نکات برای انتخاب هدیه "اختصاصی بودن" آن است. سعی کنید برای همسرتان هدیه‌ای ویژه و مختص به او تهیه کنید، نه وسیله‌ای برای استفادهء کل خانواده!

به حرف‌های روزانه همسرتان دقت کنید.

همسرتان ممکن است در صحبت‌های روزمره، به لوازمی که نیاز دارد اشاره کند. مثلا بگوید: "باید یک کیف جدید برای مهمانی بخرم"، "بند ساعتم پاره شده" یا "باطری موبایلم خراب شده". می‌توانید برای انتخاب هدیهء مناسب از همین نیازهای روزانه او کمک بگیرید.

در اینجا چند هدیه مناسب برای همسر را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هدیه برای همسر (زن)

روز تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین، روز زن و روز مادر از جمله مناسبت‌هایی هستند که می‌توانید در آنها به همسرتان هدیه دهید. هر چند برای بیان عشق و محبت نباید منتظر مناسبت‎های خاص باشید اما برای این روزهای ویژه باید هدایای ویژه‌تری انتخاب کنید.

۱- اودکلن

عطر و اودکلن هدیه‌ء مناسبی برای همسرتان است. عطر خاص یک اودکلن می‌تواند یادآور عشق همیشگی شما به او باشد.

۲- ست لوازم آرایش

خانم‌ها از زیبا شدن لذت می‌برند و همچنین به سلامت پوستشان نیز اهمیت فراوانی می‌دهند. یک ست لوازم آرایش یا کرم‌های مراقبت از پوست می‌تواند آنها را خوشحال کند.

۳- گام شمار

هدیه, همسر, هدیه مناسب همسر, هدیه دادن

اغلب خانم‌ها، خصوصا خانم‌های خانه‌دار، زمان زیادی از روز را مشغول فعالیت در خانه هستند.

استفاده از گام‌ شمار به آنها کمک می‌کند تا میزان فعالیت روزانه خود را محاسبه کنند. همچنین این وسیله می‌تواند انگیزهء ورزش و پیاده‌روی بیرون از خانه را در آنها بیشتر کند.

۴- عینک آفتابی

یو وی یکی از مضرترین اشعه‌های خورشید برای چشم است که می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری آب سیاه را در کهنسالی تشدید کند.

اشعه‌های خورشید باعث ایجاد چروک دور چشم نیز می‌شود. اگر به سلامت همسر خود اهمیت می‌دهید، یک عینک آفتابی زیبا و استاندارد می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای او باشد.

۵- شکلات

شکلات

شکلات یکی از محبوب‌ترین هدیه‌ها مخصوصا برای روز ولنتاین است. شکلات‌های جذاب و خوشمزه در بسته‌بندی زیبا می‌تواند همسرتان را خوشحال و کام او را شیرین کند.

همین حالا می‌توانید سری به بخش شکلات در وبسایت ناتلی بزنید و به صورت اینترنتی و در کمترین زمان، یک بسته شکلات خوش‌طعم برای همسرتان سفارش دهید.

۶- زیورآلات

هدیه, همسر, هدیه مناسب همسر, هدیه دادن

یکی از جذاب‌ترین هدیه‌ها برای خانم‌ها زیورآلات است. تزییناتی از جنس طلا، نقره، استیل یا برنج همیشه محبوبیتی خاص در بین بانوان دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجهء مالیتان، یکی از انواع زیورآلات را برای همسرتان خریداری کنید.

۷- کیف‌

کیف یکی از الزامات استایل خانم‌هاست. می‌توانید با هدیه دادن یکی از انواع کیف‌های روزمره، ورزشی یا مجلسی، همسرتان را شگفت‌زده کنید.


۸- جعبه گل

هدیه, همسر, هدیه مناسب همسر, هدیه دادن

ساده‌ترین و زیباترین هدیه برای بیان عشق و دوست داشتن، گل است. امروزه جعبه‌های بسیار زیبایی از گل‌های شاخه بریده در بازار موجود است که می‌توانید با هدیه دادن آنها به همسرتان، او را خوشحال و دلگرم کنید.

۹- شمع

شمع، نماد نور و روشنایی است. وقتی به همسرتان شمع هدیه می‌دهید، در واقع به زندگی او روشنایی و امید می‌بخشید. یک شمع زیبا با طرحی خاص حتما می‌تواند همسرتان را خوشحال کند.

۱۰- کیک‌هایی با طرح زنانه

هدیه, همسر, هدیه مناسب همسر, هدیه دادن

این روزها قنادی‌های معتبر و معروف، کیک‌های متنوعی با طرح‌های زنانه و مردانه تولید می‌کنند.

شما می‌توانید در کنار هدیه‌ای که برای همسرتان تهیه کرده‌اید؛ با سفارش یک کیک با طرح زنانه و زیبا، کام او را شیرین کرده و روزی به یاد ماندنی در خاطراتتان ثبت کنید.

لینک خرید اینترنتی کیک لوازم آرایشی

 

بهترین هدیه برای همسر (مرد)

در اینجا چند نمونه از بهترین هدایایی که می‌توانید به مناسبت‌های مختلف مانند جشن تولد، سالگرد ازدواج یا ولنتاین به شوهرتان هدیه دهید را به شما معرفی می‌کنیم.

۱- کفش ورزشی

با هدیه دادن یک جفت کفش ورزشی به شوهرتان، می‌توانید او را به ورزش کردن تشویق کنید.

۲- ماساژور

ماساژ خستگی روزانه را از بدن دور می‌کند. می‌توانید یکی از انواع ماساژورهای موجود در بازار (ماساژور پا، گردن یا کمر) را به عنوان هدیه به همسرتان بدهید.

۳- کتابخوان

هدیه, همسر, هدیه مناسب همسر, هدیه دادن

اگر شوهرتان به کتاب خواندن علاقه زیادی دارد، می‌توانید به او یک کتابخوان هدیه دهید. کتابخوان وسیله‌ای مانند تبلت است و برای مطالعه کتاب‌های الکترونیکی از آن استفاده می‌شود.

۴- ست اصلاح صورت

پیرایش صورت یکی از دغدغه‌های همیشگی آقایان است. می‌توانید با خریدن یک ماشین ریش‌تراشی یا یک ست اصلاح صورت دستی، همسرتان را خوشحال کنید.

۵- جعبه ابزار

آیا شوهرتان دوست دارد همه چیز را تعمیر کند؟ بنابراین از هدیه گرفتن یک جعبه ابزار بسیار خوشحال خواهد شد.

۶- آی‌پاد

هدیه, همسر, هدیه مناسب همسر, هدیه دادن

یک ام پی تری پلیر کوچک که شوهرتان می‌تواند آن را به پیراهنش وصل کند و با خودش به همه جا ببرد.

می‌توانید آهنگ‌های خاطره‌انگیزی که یادآور روزهای با هم بودنتان است را در این آی‌پاد ذخیره کرده و به همسرتان هدیه دهید.

۷- عینک آنتی رفلکس

اگر همسرتان زمان زیادی از روز را پای کامپیوتر صرف می‌کند، حتما به یک عینک آنتی رفلکس نیاز دارد. این عینک‌ها با ممانعت از عبور اشعه‌های مضر مانیتور، به سلامت چشم‌ها کمک می‌کنند.

۸- دارت

هدیه, همسر, هدیه مناسب همسر, هدیه دادن

دارت یک بازی هیجان‌انگیز است که به کنترل خشم و افزایش تمرکز کمک می‌کند.  اگر شوهرتان زود از کوره در می‌رود یا تمرکز کافی برای انجام کارهایش را ندارد، دارت می‌تواند هدیه مناسبی برای او باشد

۹- ساعت هوشمند

این ساعت به همسرتان کمک می‌کند تا فعالیت روزانه خود را حفظ کند و به ایمیل‌ها، پیام‌ها، تقویم و اطلاعات موبایلش دسترسی داشته باشد. یادتان باشد ساعت هوشمندی را خریداری کنید که با گوشی موبایل همسرتان سازگار باشد.

۱۰- کیک با طرح مردانه

هدیه, همسر, هدیه مناسب همسر, هدیه دادن

خانم‌ها هم می‌توانند در کنار هدیه اصلی خود، از کیک‌های متنوع و زیبا با طرح‌های مردانه استفاده کرده و شادی و شیرین‌کامی را به همسرشان تقدیم کنند.

اگر برای انتخاب و خرید کیک وقت کافی ندارید، می‌توانید به سایت ناتلی مراجعه کرده و پس از مشاهدهء انواع کیک‌های زنانه و مردانه موجود در سایت و در کمترین زمان ممکن کیک مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

لینک خرید اینترنتی کیک کارمند نمونه

نکته مهم دیگر در هدیه دادن، کادوپیچی و بسته‌بندی هدیه است.

سعی کنید برای بسته‌بندی کادوها حساسیت بیشتری نشان دهید. استفاده از کاغذ کادوهای متفاوت، جعبه‌های مخصوص هدیه یا به کار بردن روشی جدید در کادو کردن، می‌تواند ارزش هدیه شما را چند برابر کند.
با مراجعه به سایت آپارات، می‌توانید روش‌های مختلف کادو کردن هدیه را یاد بگیرید.

ویدیوی آموزش 25 ایده ساده و جالب برای کادو کردن هدیه‌ها

 

نظرات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.
دیدگاه خود را به عنوان نظر اول ثبت کنید.
به مطلب «به همسر خود چه هدیه‌ای بدهیم» امتیاز دهید:
 
نقد و بررسی خود را راجع به این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای ثبت نظر، نیاز است ابتدا به مطلب امتیاز دهید

ناتلی؛ قنادی ای با بیش از 80 سال تجربه در صنعت کیک و شیرینی با 9 شعبه در تهـران است. همچنان در خانه بمانید!
مجوز ها
تماس با شعب
سهروردی شمالیپونکدیباجی جنوبینیاورانسهروردی جنوبیمیدان هرویسعادت آبادبومهنپردیس
پیگیری سفارشات اینترنتی:87109208
تلفن شعب:87108
صدای مشتری:88517068