ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شما اینجا هستید مجلهاخبار ناتلی کامتان را با ناتلی شیرین کنید

کامتان را با ناتلی شیرین کنید

سه شنبه 18 مهر 96       اخبار ناتلی
کامتان را با ناتلی شیرین کنید

در میان شیرینی فروشی‌های شهر تهران، ناتلی یکی از معروف‌ترین‌ها است.

حدود 80 سال قبل، یعنی سال 1314 نسل اول ناتلی در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد.

همزمان با جنگ جهانی دوم و در سال 1945 پایه‌گذار ناتلی به تبریز مهاجرت و در خیابان تربیت فعلی، قنادی وطن را افتتاح کرد. ناتلی در سال 1343 با همان نام وطن به خیابان جمهوری تهران آمد و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب روبروی لاله‌زار به نام قنادی ورسای تأسیس کرد.
در سال 1349 قنادی ناتلی فعلی واقع در خیابان سهروردی افتتاح شد و هر دو قنادی وطن و ورسای به شعبه جدید انتقال داده شدند.
در سال 1389 هم با توجه به رشد و توسعه فعالیت ناتلی و همچنین شروع به کار نسل سوم، با تکیه بر ارزش‌گذاری به نام‌های اصیل فارسی، نام ناتالی به ناتلی که یکی از شهرهای قدیم طبرستان و همچنین استاد ابوعلی سینا است، تغییر پیدا کرد.

قنادی ناتلی در حال حاضر دارای 6 فروشگاه فعال است که 2 فروشگاه جدید در هفته‌های آتی افتتاح می‌شود.

 

آشنایی با خانواده بزرگ ناتلی

تنوع بالای کیک، شیرینی، دسر، نان و... در کنار کیفیت خوب و طراحی زیبای این محصولات موجب شده است که ناتلی مشتریان زیاد و پر و پا قرصی داشته باشد.

ناتلی در حال حاضر به غیر از فروشگاه مرکزی که در خیابان سهرودی واقع شده است؛ فروشگاه‌های فعال دیگری در فلکه اول و سوم تهرانپارس، نیاوران، پاسداران و اشرفی اصفهانی دارد که فروشگاه‌های جدیدی هم در محدوده پاسداران و پیروزی در حال بازگشایی است.

در این میان دو فروشگاه سهروردی و اشرفی دارای کافه قنادی نیز هستند که البته ناتلی در نظر دارد کافه قنادی‌هایش را گسترش دهد.

علاوه بر این‌ها، ناتلی اکسپرس به عنوان سرویس بیرون بر این مجموعه به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و نوشیدنی‌های متناسب فصول سرد و گرم سال را به دست مشتریانش در نقاط مختلف شهر می‌رساند.

 

از شیرینی تا شورینی در ناتلی

در شیرینی فروشی ناتلی انواع کیک شامل کیک‌های یخچالی، عروسی، تولد، لاکچری، انواع شیرینی تر و دسر، شیرینی‌های خشک و پای در کنار مدل‌های مختلف حلوا و خرما و البته شکلات در بسته‌بندی مدرن عرضه می‌شود.

علاوه بر این‌ها، ناتلی بخش تولید نان‌های حجمی را راه‌اندازی کرده است و انواع نان حجمی از شیرمال و نان‌های مغزدار گرفته تا سیمیت و نان‌هایی که با موادی مانند گوشت، زیتون، پنیر و... پر شده‌اند را با بالاترین کیفیت ارایه می‌دهد.

نظرات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.
دیدگاه خود را به عنوان نظر اول ثبت کنید.
به مطلب «کامتان را با ناتلی شیرین کنید» امتیاز دهید:
 
نقد و بررسی خود را راجع به این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای ثبت نظر، نیاز است ابتدا به مطلب امتیاز دهید

ناتلی؛ قنادی ای با بیش از 80 سال تجربه در صنعت کیک و شیرینی با 9 شعبه در تهـران است. همچنان در خانه بمانید!
مجوز ها
تماس با شعب
سهروردی شمالیپونکدیباجی جنوبینیاورانسهروردی جنوبیمیدان هرویسعادت آبادبومهنپردیس
پیگیری سفارشات اینترنتی:87109208
تلفن شعب:87108
صدای مشتری:88517068